Interludii. Expoziție de fotografie la Muzeul Național Cotroceni

Print Friendly, PDF & Email
Arte | Autor: I theViewer | 8 octombrie 2017 |

'Unul dintre momentele mele preferate ale fotografierii s-a petrecut într-o mică sală de tribunal transformată ad-hoc în vestiar și sală de repetiții pentru trioul Forsyth-Zuckerman-Cheng. E un triptic în care ei desconspiră emoțiile viitorului concert în reverberațiile Sălii Pașilor Pierduți din Palatul de Justiție. Din cele trei ore petrecute împreună au rămas două minute magice, asta pot vedea și pe ceasul încadrat în fotografii. Cea mai personală fotografie este un fel de cadou involuntar pe care Evgheny Kissin mi l-a făcut ascunzându-se în spatele degetelor cu care își redescoperă muzica și pe sine. E o fotografie prin care m-am regăsit cumva și eu.' dezvăluie Cornel Brad.

Cornel Brad trăiește în București. A lucrat ca librar, editor și manager de proiecte de protecția mediului, realizând în ultimii ani că cele mai profunde pasiuni ale sale sunt fotografia, muzica și oamenii. Toate acestea au convers în 2013 prin accesul în culisele celei de-a 21-a ediții a Festivalului George Enescu. Fotografiile sale au fost publicate în Adevarul, Aspen Idea, Decât O Revistă, Igloo, Observator Cultural, La Terasse și AgriPlus și se află în colecții particulare din Austria, Belgia, Canada, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Marea Britanie, Italia, România, Rusia și SUA.

Proiect editorial apărut cu sprijinul Administrației Fondului Cultural Național.
Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.