2016 în artele performative – o retrospectivă realizată de Daniel Sur

Cultura

3 / 2017

|

Alte articole despre :
| | Daniel Sur

spectacol | cronica | |

Mediu controlat, temperatură sigură | Daniel Sur | în Cultura, 3 / 2017
Daniel Sur | Pentru că a fost evenimentul principal al anului, mă așteptam ca Dada să se bucure de atenție, să nu fie tratat ca un exponat cultural mort – ținut într-un mediu controlat și la o temperatură sigură – și să fie „revalorizat”. Mai ales că Dada crea toate condițiile pentru joc, unde fiecare dintre noi putea fi jucător, iar operatorii culturali importanți din țara noastră puteau să folosească acest prilej pentru a rescrie actuala paradigmă şi să redeschidă „fortăreaţa” considerată inaccesibilă în afara celor aleşi. Să propună o tehnică simplă de acces la cultură a oricui care nu a pierdut dimensiunea ludică a propriei personalităţi. Însă majoritatea celor care au manipulat Dada în 2016 au apelat mai degrabă la o arheologie culturală pentru a da lumii o mumie, un exponat de muzeu.
2016 în artele performative – o retrospectivă realizată de Daniel Sur | | Citește mai departe | Cuvinte cheie:
| Alte recomandări din presa culturală
|