Tinerii artişti şi licitaţile

Print Friendly, PDF & Email
Arta plastica | Autor: Carmen Corbu | 3 octombrie 2013 |

Sept 2013.
O tranzacţionare pe piaţa terţiară este momentul în care un preţ este ataşat numelui unui artist. În plus, licitaţia este un eveniment social care influenţează comportamentele de cumpărare, iar pregătirea ei înseamnă o promovare care îi include şi pe autorii lucrărilor.

Manuela Plapcianu, CEO ArtmarkFormula de promovare uzitată de casa de licitaţii Artmark: „Peste 3.000 de cataloage de lux distribuite unui public bine targetat, 10.000 de exemplare cu selecţii reprezentative ale operelor artiştilor, 10.000 de exemplare ale unei publicaţii speciale pentru clienţii companiilor aeriane, respectiv alte 10.000 de exemplare pentru clienţii hotelurilor de elită din Bucureşti şi din ţară. Fiecare licitaţie desfăşurată în Bucureşti este precedată de o expoziţie în Capitală, la Palatul Cesianu-Racoviţă, sediul Artmark, şi o altă expoziţie în teritoriu, în oraşe cu potenţial pentru dezvoltarea pieţei de artă contemporană. Evenimentele de acest tip sunt dedicate atât publicului larg, cât şi unui public interesat de vizionări private.” – potrivit Manuelei Plăpcianu, CEO Artmark. (Carmen Corbu)

Mai mult despre acest subiect în Prezenta in licitatii, o formula de marketing

Sesiune de licitatii, Casa Artmark
Sesiune de licitatii, Casa Artmark

 

Print Friendly, PDF & Email