Florin Ciulache şi brandurile din mass-media

Print Friendly, PDF & Email
Arta plastica | Autor: Carmen Corbu | 5 septembrie 2013 |

Florin Ciulache poate fi găsit cu mai multe lucări la H’art Gallery.
S-a născut la 26 mai 1977 şi a absolvit Universitatea Naţională de Arte din Bucureşti. În 2010 a participat la o expoziţie de grup în San Francisco şi în 2011 a expus în Israel.
Lucrarea sa „Cartoon Network Studios“, datată 2004, a fost cumpărată într-o licitație a casei Artmark pentru suma de 1.500 euro.
Artistul picteaza branduri din industria mass-media, mire de televiziuni, imagini de Windows ’95, print screen-uri din emisiuni transmise de National Geographic, prognoze meteo de pe Yahoo Weather sau previzionari economice, statistici si grafice ale pietelor de capital. Galeria H’art îi gaduieste câteva lucrari din seria „Apocalipsa se amâna“, cu imagini iconice ale scalelor de temperatura publicate pe site-ul de starea vremii. (Carmen Corbu)

Mai mult despre subiect în Icon-urile din pictura figurativa. De unde vine expresivitatea vizuala atunci când vine

Florin Ciulache, Turn off (c)wikipainting
Florin Ciulache, Turn off (c)wikipainting

Mai multe lucrări

Print Friendly, PDF & Email